Donnerstag, 27. August 2009

چرا خامنه ای در ٨٠ روزگذشته ، برزخ و ناراحت و غضب آلود است ؟ واقعا دلایلش چه میتواند باشد؟

چند تاش و من میدونم و باقیش را شما بگین

١- اگر تا به حال نسبت به علاقه مردم به خودش شک داشت ! الان مطمئن شده که مردم ٢ ریال هم قبولش ندارند!

٢-سی سال اسلام را همراه با نفت و اسلحه و تروریسم و آخوند و دیگر چیزها صادر کرد و مردم ایران در عرض ٨٠ روز همه را مالیدن بهم( بخصوص در کشورهای خیلی دوستش «لبنان و سوریه» !)

٣- فهمید انقدرها هم که فکر میکنه حتی در میان نزدیکانش هم اعتباری ندارد ( مثلا محسن رضایی و چند تا که خیلی روشون حساب کرده بود )

٤- بدترین ضربه آن است که تا دیروز آمریکا را بخاطر زندان گوآنتانامو و ابو غریب حقیر میکرد که چرا مثلا شکنجه غرق مصنوعی ! میکند «آنهم نه مردم خودش !» ولی خودش مردم کشور خود را غرق واقعی کرد که هیچ ! تازه در کشور مهد اسلام و ....... جوانان مردم را مورد وحشیانه ترین شکنجه ها و تجاوزات قرار داد ! و لااقل اینکه اگر از فردا موندی باشه که خیلی خیلی بعید است ! دیگر حرفی برای سخنرانیهاش و این
و آن را بخواهد خراب کنه ! نداره

٥- ضربه دیگر اینکه( از قدیم میگن : انسانها در مشکلات است که خود را نشان میدهند) روی ا ن لااقل یه حسابی باز کرده بود که هاشمی را به آن ترجیح داد ! ولی دید ، بعد از اینکه خره احمدی نجس از پل گذشت اولین نفر که تو کاسه اش گذاشت( جریان مشایی و به عقیده من وزیر اطلاعات و پاکسازی وزارتخانه از آنهم مهمتر است « فراموش نکنید خ ر در این ٢٠ سال وزیرچهار یا پنج وزارتخانه کلیدی را خود انتخاب کرده») همین احمدی خره خودمون بود! که بهش بیلاخ نشون داد

٦- بیشترین امیدواریش و به عقیده من انگیزه اش برای کودتا که همان روی کار آوردن مجتبی باشه هم با زرنگی و هوشیاری مراجع شجاع (صانعی و منتظری و ....)و رییس جمهور منتخب مردم جناب مهندس موسوی و جناب کروبی دلیر و رک گو و هاشمی (مردی همیشه در سایه! ولی حواس جمع )و خاتمی به باد رفت

٧- بعد از چندین سال آمادگی نیروهای ایرانی و سابقه ٨ سال جنگ و ......و تازه دوره دادن به لبنانیها در ایران !‌ تازه فهمید که نیروهاش در مقابل مردم بسیار ذلیل اند و ناکاربلد ! که مجبور شدن خیابان یکطرفه کنند و .......... « واقعا افت داره!»

٨- به مردم ایران نامرد بودنش و پست بودنش نسبت به دیگر دیکتاتورها ثابت شده و مطمئن باشین این را از نگاه همان اطرافیانش میخونه ! مثال: کدام دیکتاتوری را میشناسید که جوانان دیگر کشورها را در کشور خودش تعلیم بده و ابزار تمرین بعد از تعلیم که مثلا سیبل برای تیراندازی باشه و دیگر راه ها را آن دیکتاتور از مردم خود استفاده کنه ! چه در شکنجه ها و تک تیراندازها و صدمه به اموال مردم و حتی ناموس مردم ایران « هیلتر آلمانی نبود ! فقط آلمانی حرف میزد ! بخوانید آلمانیها را چقدر دوست داشت و برایش مردم آلمان و کلا نژاد آریایی مهم بود» که او( خ ر ) حتی میتوانم بگویم به ناموس خود در برابر بیگانه بخاطر امیال شخصی و قدرت رحم نکرد ! و آشغالهای لبنانی را اینگونه ! آماده میکنه که در مقابل اسرییل بایستند !

٩- بعد از سی سال مجبور شد تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تنهایی!! جشن بگیره!

١٠- بعد از سی سال مردم ایران با همان سلاحی که اینان آمدند ! یعنی همان الله و اکبر ها ! قصد دمرو کردنشون رو دارند ! (آخ که دم هر چی ایرانی گرم ، که این دیگه خیلی دردش آورده !)

١١- بمب اتم و اینا هم که لااقل ما که میدونیم اینا میخوان داشته باشن ولی اینم میدونیم که احمدی خره فقط بلوف میزنه (البته دنبالشن ولی حالا ،حالا باید برن جلو و بوق بزنن )و خلاصه آنقدر دروغ گفت که دنیا دیگر ٢ ریال برای حرفهاشون (زرهاشون) ارزش قائل نیست !

١٢ - حالا تجسم کنین احمدی خره که برای دست دادن با باراک جون روزشماری کرده و خودش و اربابش را خراب تقلب و جنایت و دیگر مسائل ساخته ! حالا خود آمریکاییهایی که خیلی به مذاکره علاقه داشتن ، یکجورایی دارند چراغ سبز به اسراییل نشون میدن که مذاکره نکنند ! چرا ؟ چون دیروز رییس جمهور فرانسه رک گفت : رک و پوست کنده بگویم، چه کسی حرف آنها را باور می کند؟ پس یعنی تحریم و بازی جدید و فشاری که قراره به این مردم زیر فشار بیاد ! مردمی که منتظر یک جرقه اند ! « البته فراموش نکنیم ، جرج بوش میگفت غنی سازی نکنید تا باهم مذاکره کنیم ! ایران گفت نه ! اوباما میگفت : بدون شرط ! خوب ! مردم ایران با اعترضات خود کاری کردن که ایران غنی سازی را قطع کرده که هیچ ! همه سوراخها را باز کرده برای بازرسان ! و دنبال تصویب لایحه ای در مجمع سازمان انرژی اتمی است « که حمله به تاسیسات اتمی ممنوع !! (دیدید ناراحتی خ ر بی حساب نیست )

مورد ١٣: اینکه فکر میکنم خ ر نباید با ا ن کودتا میکرد ! چرا؟ چون واقعا مردم از اینکه کسی مثل ا ن بخواهد به شعورشان توهین کند ، برایشان بسیار درد آور بود! و دیگر خ ر از ا ن بخاطر مسئله فوتبال و خس و خاشاک بد ناراحت شده و هست! خدا بداد ا ن برسه اگر خ ر تصمیم بگیره سرش را زیر آب کنه!! آخ که میخندیمخوب خوشحال میشم دوستان همراهی کنند و ایرادات و نظرات تکمیلی خود را بیان کنند