Donnerstag, 20. August 2009

احمدی نژاد:۵۰ نفر از ۳۱۳ يار امام زمان(عج) زن هستند

احمدی نژاد امشب در برنامه زنده شبکه يک سيما در بيان دلايل معرفی زنان برای پست وزارت گفت: ۵۰ نفر از ۳۱۳ يار امام زمان(عج) زن هستند تازه با اين وجود بعضی از زنان معترض هستند که چرا ۵۰تا؟
محمود احمدی نژاد در بخش ديگری از سخنان خود در همين زمينه افزود:چه کسی گفته مردان از زنان بهتر مديريت می کنند؟ البته بعضی از کارها را نبايد زنان انجام بدهند مثلا به عقيده من رانندگی در بيابان برای زنان مناسب نيست.
وی در ادامه گفت:متاسفانه بعضی ها تا اسم زن می آيد ناراحت می شوند،ما خانم ها را از روی دلسوزی انتخاب نکرديم بلکه با مطاله دقيق و بر اساس شايسته سالاری انتخاب صورت گرفته است!!
ايشان تاکيد کرد:هر جا زنان باشند آنجا فضا اخلاقی تر و مثبت می شود در حالی که بعضی ها عکس اين را تصور می کنند.

هيچ گاه در دولت بحث انتخابات مطرح نشد!

محمود احمدی نژاد در گفت و گوی زنده تلويزيونی امشب گفت: اين دولت تا آخرين لحظه نيز از کار غافل نبوده و حتی در ايام انتخابات نيز هيچ گاه در دولت بحث انتخابات مطرح نشد.
ايشان در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اينکه آيا تعطيلی نوروز و ايام انتخابات و نزديکی پايان کار وزرا در ماهای آخر عمر دولت در روند کارها خللی ايجاد نکرده است ؟ گفت:هر چند بخشی طبيعی است اما دولت نهم هيچ وقت از خدمتگزاری غافل نبوده است و حتی در ايام انتخابات نيز ما در دولت هيچ وقت در مورد انتخابات به آن معنا بحثی نداشتيم.

وزارت اطلاعات کوتاهی کرد

محمود احمدی نژاد در گفت و گوی شبکه يک سيما، ديشب گفت: اگر وزارت اطلاعات کار خود را خوب انجام می داد اين اتفاقات بعداز انتخابات نمی افتاد.
ايشان در توضيح دلايل معرفی مصلحی برای وزارت اطلاعات و برکناری اژه ای گفت: : اگر وزارت اطلاعات کار خود را خوب انجام می داد اين اتفاقات بعداز انتخابات در خيابان ها نمی افتاد البته اين به آن معنا نيست که وزير مقصر است.
ايشان به اين مطلب اشاره نکرد که منظور وی از کوتاهی وزير اطلاعات چيست و از او چه انتظاراتی داشته و يا بايد به نظر ايشان با مردم چگونه برخورد می شد.
احمدی نژاد در اولين سخنرانی خود بعد از انتخابات در ميدان ولی عصر تهران معترضين را خس و خاشاک خواند و شايد انتظار داشته وزارت اطلاعات نيز با همين نگاه با مردم برخورد کند.