Mittwoch, 19. August 2009

بیایید خواهرو برادر دینی(از دید جمهوری اسلامی) را حذف کنیم ! از امروز ما خواهرو برادر آریایی هستیم و یا .......(شما بگو چی صدات کنم ؟


چرا باید چیزهایی که اینان سالیان سال بخورد ما داده اند ! را بعد از ٣٠ سال تکرار کنیم!! راستش می بینم بخصوص در کامنت ها و بعضی برخوردها بعضی ها یا از روی عادت و یا از روی واقعا آن جنبه خواهر و برادری که حس میکنند این جمله را بزبان میاورند ! و من ناخودآگاه یک حس بدی بهم دست میدهد ! لذا نظر به قدرتمان در تاثیر گذاری ، که جز با مشورت و برآمده از یک نظر جمعی و از همه مهمتر تاثیر گذاری سایت هایی معتبر همچون بالاترین و دنباله و کلیه وبلاگها و وبلاگنویسان عزیز به تحقق انجامیده و روز به روز خود را بیشتر نمایان و بالطبع خشم زورگویان و کودتاچیان را برمی انگیزد ! (که انشاالله بزودی دق میکنند از این همبستگی ما) لذا از دوستان خواهشمندم در این خصوص در بخش نظرات مثل همیشه حضوری فعال به جهت همفکری و اتخاذ تصمیمی جمعی شرکت نمایید.« سوال : تو را من چی صدات کنم ؟ » لازم به ذکر است این ما بودیم که احمدی نژاد را به اشاره ای معروف نمودیم !! به ا ن

دخترها و پسر ها و یا



خانم ها و آقایان !! و یا


و یا اصلا تو بگو ، چی صدات کنم تو را ؟