Mittwoch, 9. September 2009

جنابان آقایان موسوی و کروبی ؛ ممنون از اینکه من را به یقین رساندید ! که رای دادنم اشتباه نبود و بدانید ؛ آن را باز می ستانم

شاید فردا کودتاچیان اشتباه خود را مرتکب شدند ! که اگر چنین شد ! بدانید ما ملت ایران به ایستادگی شما به خود می بالیم و حتما شما هم میدانید که حامیان شما ، شما را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت. و اما کلامی هم با کودتاچیان و سر دسته شان که ما را چون خود و یارانش فرض کرده! «خر»
آقای خ ر «با فاصله» اگر اشتباه بزرگت (دستگیری رییس جمهورمان و شیخ مان)را مرتکب شدی! بدان گریه و شکرخوری هم بدادت نمیرسه ! شاید دوستان با من هم عقیده نباشند ! ولی یه جورایی دوست دارم که این اشتباه را مرتکب شوند ! خدا میدونه با تمام احترامی که برای این دو بزرگوار قائل هستم و بخصوص ایستادگی شان که هر روز برای شخص خودم تمام آنچه را که در روزهای ابتدایی انتخابات به آن زیاد امیدوار نبودم که تمام اشتباه بود و میدانم شاید بعضی از دوستان همچون من در ابتدای کار مطمئن نبودند که خدا را شکر این دو بزرگوار هر روز بیشتر از روز قبل من را به یقین رساندند که شرکتم در انتخابات ، اشتباه نبوده ! بلکه باعث افتخار من شده که برای اولین بار و مطمئن هستم در این رژیم برای آخرین بار ! «چرا که یقین به سرنگونی این جنایتکاران دارم »در انتخابات شرکت نمودم ؛ آری رای سبز و قرمز ما روی سیاه این جنایتکاران نبوده و نیست . آقای موسوی و کروبی عزیز شاید اشتباه در راه است ! اما بدانید این موج خود را قبل از هر چیز بخون شهدای این جنبش وفادار و سپس به عهدی که همگی ما در روز انتخابات و روزهای بعد بستیم ؛ پایبند و استوار باقی خواهیم ماند . چرا که ما ایرانییم و بی شمار