Samstag, 5. September 2009

خوش آمدی از سوی من و تو «دوستان» به او «رفیقی»که دوری اش (جرمنی)در یک هفته گذشته لمس شد

نظر به اینکه مسدود شدن حسابهای دو کاربر در هفته گذشته خود دارای حرف و حدیث ها ‌و عریان شدن نواقص در سیستم مسدود شدن حسابها شد ! که متاسفانه مثل خیلی از مسائل دیگر بعد یکی دو روز به فراموشی سپرده شد ! و اینکه تا بحال ازسوی بالاترین هیچگونه جوابی و یا عکس العمل خاص که منجر به آگاهی سازی دیگر کاربران قرار گیرد ! نشده ! «بعد از لینکها و نظرات کاربران »این لینک از چند جهت تقدیم میشود.
١- بجهت پاسداشت و قدردانی از کاربر قدیمی که الحق زحمات زیادی برای سایت کشیده و اینکه خدایی ناکرده باعث رنجش و کدورت و ..... نشده باشد ! چرا که در ٨ ساعت پیش رو حساب او مجددا باز میشود و بر ماست که در حد خود دوستان و زحمت کشان به این سایت «محیط»را بنحوی پشتیمانی کرده و از ریزش دوستان جلوگیری نماییم.
٢- انگیزه دوم من از این لینک رساندن پیام به دوستان خود در بالاترین میباشد که یک ، از یاد یکدیگر غافل نشده«که هستن دوستانی که به فراموشی سپرده شدند ! متاسفانه !که لازم استاز آنها یادی کنیم ، و حتما هر کدام از ما نامی را به ذهن داریم »و دو، فراموشی کدورتها «حتی با داشتن نظرات مختلف »و سه، باب نمودن این موضوع ، که بشر جائز الخطاست و وظیفه ماست که اشتباهاتمان را به یکدیگر گوشزد نموده بدون آنکه باعث رنجش و درگیریهای لفظی و ........ شود که متاسفانه گاه بخاطر کوچکترین مسئله ای ، مشکلاتی بزرگ پیش میآید ! (اختلاف عقیده امری است طبیعی ولی بی حرمتی به یکدیگر نا پسند و بدور از انصاف )
٣-یادآوری به مدیران سایت بجهت پیگیر بودن در رفع نواقص و ایراداتی که متاسفانه در بیشتر موارد خود این کاستی ها و ایرادات کوچک در قانون و یا مجریان آن و یا سلیقه ای عمل نمودن و گاهی هم متاسفانه همراه با سوءاستفاده از سوی هر دوطرف ، یعنی مجری و کاربر و یا بالعکس میشود که نیاز به کمی مشاوره و همفکری بیشتر برای هر چه بی عیب شدن و ازبین بردن معایب میباشد
٤-امکان وارد شدن به بحث از سوی دوستانی که در یکهفته گذشته حسابشان مسدود بوده ! و در چند ساعت دیگر در میان مایند و از حق دفاع از خود بهره مند نبودند ! که این خود یکی از مشکلات است ، که میبایست به عقیده من در باره آن تجدید نظر شود «بطور مثال میتوان حکم را طی پیغامی به کاربر داد و به خاطی ٢٤ ساعت وقت داد بجهت پاسخگویی و یا رفع سوء تفاهم و ........ ، و سپس سایت تنبیه مورد نظر را به اجرا گذارد. ممنون