Freitag, 25. September 2009

آقای احمدی نژاد من از شما ممنونم !


از شما ممنونم که نشان دادید ؛ تکتید! لنگه ندارید (که اگر داشتید حتما کنارتان می بود و درشکه ای را آقای خامنه ای دامت افاضاته شما را به آن بسته میکشید ! که متاسفانه گویا از شما قاطرتر «با عذرخواهی صمیمانه از قاطر» وجود نداشته و ندارد)
من از شما ممنونم ! که رکورد شکنید ! چراکه در٥٧ سال گذشته عمر سازمان ملل ! هیچ کس مثل شما برای صندلیهای خالی سخنرانی نکرده بود !(٧٨درصد حاضرین غایب بودند) که شهامت شما ستودنید !« هر چند از اون بالا از روی صندلی به وضوع رنگتان پریده بود ! چرا ؟ دنیا فهمید ولی این شریعتمداری الدنگ نفهمید و خودش زد به کوری !
و باز از شما ممنونم چرا که رکورد بیریخترین وشلخطه ترین (شالاتان و .....فاکتور میگیرم!) رییس دولتهای حاضر را بخود اختصاص دادید!( دوستان اگر موردی دارند که گفته من را رد میکند ! خوشحال میشم یک عکس در بخش نظرات برای رسوایی من عامل صهیونیزم و آمریکا و آدم بی بی سی پیوست کنند )
آری من از تو ممنونم ! که به جهانیان ثابت نمودی که تو رییس جمهور منتخب مردم ایران نیستی ! ( بغیر از کیهان و فارس نیوز و آدمهای مزد بگیر شما البته ! ببخشید چرا من اینان را جزو ملت ایران و ایرانی و حتی لایق به خطا کردن لفظ انسان نمیدانم! خود هم حیرانم!)
و از تو ممنونم ! که آن طرفداران واقعی خود را ! آری از دید من شما طرفدارانی دارید ! (که خود بهتر میدانید واقعی و مزد بگیر و خلاصه سر جمع شاید حال بهت داده باشم ! ای یه دو میلیون « ا ن خور ؛ حیف سگخور!» را بیدار نمودید و مطمئن باش اگر همین امروز ؛ رای گیری دیگری صورت گیرد ! یقین دارم که از مرز ٢٠٠ هزار رای عبور نخواهی کرد «اگه مردی بسم الله ! اونجای اونکه نیاد !»
ا ن آقا از تو یک تشکر ویژه دارم ! و آنهم باعث شدی که ایرانیان مخالف رژیم (با هر نوع عقیده وپرچم ) سبز و قرمز و ....... دست در دست هم ؛ شانه بر شانه هم ؛ و همصدا و شاید بعد از سی سال در کنار هم ایستادند و گفتند : که تو آشغال رییس جمهور ما نیستی !‌ و اینکه گردهمایی ایران در نیویورک بزرگترین و با شکوه ترین تجمع در میان دیگر کشورها شناخته شد ! اینها همه به همت تو بوجود آمد ! و من از تو ممنونم « این تشکر ولی صمیمانه بود ؛»
و اما من از تو ایرانی با غیرت و وطن پرست تشکری دارم ؛ بر خلاف سه تای اولی ! که شماها خود عشقید و شماها خود ؛ خود ایرانید « پیوندتان مبارک»ممنون