Sonntag, 24. Januar 2010

آزاد شوید با بالاترین و عاشق شوید با بالاترین ؛ چرا که مظلومانی در کشوری به اسارت گرفته شده بنام ایران ؛ چشم بشما دارند

با فارسی ۱ عاشق بشین و با بالاترین معتاد.......................................
این شده داستان ما ! تعجب نکنید ؛ ولی خداییش هشت ماه است که بد جوری معتاد (عاشق) بالاترین شدم ؛ نه فقط بخاطر اینکه یک سایت برای آگاهی از اخبار جدید دنیا و جهان است ؛ بلکه بیشتر بخاطر اینکه می بینم افرادی راسخ و آگاه این سایت را برای شکواییه خود از خدا و قسمت ! که چگونه است در دنیایی اینگونه آزاد ؛ اینها خود را اینگونه مقید به انجام وظیفه و خدمت به مردم خود میدانند ؛ که برایم جایی است که بخود ببالم که من هم یک ایرنی ام ؛ آری غروری سراسر وجودم را میگیرد که نگو ؛ و من به این اعتیاد روزانه خود که در خدمت خدمتگذارانی ناشناس که آنها هم مثل من غمی و خشمی دارند به اندازه دنیا ؛ افتخار میکنم ؛ آری امروز تبلیغی دیدم در شبکه فارسی یک ؛ که میگفت ؛ عاشق شوید با فارسی یک و ..........و این شد سوژه من برای دادن این لینک ؛ که آزاد شوید با بالاترین و عاشق شوید با بالاترین ؛ چرا که مظلومانی در کشوری به اسارت گرفته شده بنام ایران ؛ چشم بشما دارند ؛ همراه شو عزیز ۲۲ بهمن ر راه است و من و تو ؛میبایست ما شویم ؛ چرا که ما بیشماریم و هر یک یک رسانه