Freitag, 19. März 2010

وقتی صدای آمریکا چه تلویزیونش و چه رییس جمهورش با ۴۰ساعت و نه ماه تاخیر! به گوش و داد مردم ایران میرسد

کس نخوارد پشت من جزء ناخن انگشت من ! بدیهی است که نه میخواستیم و نه میخواهیم که اینان (آمریکاییهایی در لباس دمکرات وچه ایرانیانی در لباس دمکرات آمریکایی !) که گاهی اوقات از بردن نام ایرانی بر ایشان شرم دارم (بخصوص شخص سر دبیرصدای آمریکا ) که اخباری همچون پیام نوروزی آقای موسوی را با چهل ساعت تاخیر ! بر روی سایت خود قرار داد و رییس جمهور دمکراتی که ما در یک مثل ایرانی میگوییم !" همه را برق میگیرد و ما را آتیش سیگار(چراغ نفتی )!" آری اینچنین بود برادر ، حرف و حرف و ژست های تمامن حرف ! آری اوباما را میگویم که از آنطرفه سازمان ملل زده بیرون ازبس که سازمان ملل شده ! دقیقن بیست و هشت سال دولت آمریکا دولت ایران را رژیم ایران خطاب و زمانیکه در سی و مین سال عمر رژیم ایران ؛ مردم ایران به کمک آنها نه از دید نظامی ، بلکه از دید یک بیل ! آری یک بیل نه از نوع مکانیکی آن ، بلکه نوع ساده آن ! که فقط خشتی را از جلوی پایمان بردارد ، و نه خاکریریزی در جلوی راهمان قرار دهد ! رژیم ایران شد ؛ جمهوری اسلامی !!آری زمانی را بیاد میآورم که بزرگترین قدرت دنیا !!""آمریکا !""در فرستادن امواج رادیویی و تلویزیونی خویش عآجز بود !!!؛ تا چند روز پیش را میگویم ! و دیروزی را بیاد دارم که پیام رییس جمهوری که میدانم بالای ۸۵ درصد رای ما را داشت " که او رییس جمهور من است " و من بعد از ۴۰ ساعت ! خبرش را از سوی شما دیدم و شنیدم !! لذا لطف فرموده ، ما را به خيرتواميد نيست شرمرسان، ممنون