Samstag, 27. Februar 2010

قرارمون یادت رفت بالاترین ! میخواستی دمکراسی و تحمل را ترویج کنی ! ولی خودت هم چماق را برداشتی !!س

نظر به بسته شدن دو حساب من وهمسرم که با شناسه های رمز یک و گیتی فعالیت میکردیم و متاسفانه با وجودی که بالاترین در هنگام گرمی انتخابات از طریق خودم با ایمیل در جریان فعالیت من و همسرم با هم در بالاترین قرار داشت و از سوی آنان نیز برایمان آرزوی موفقیت شد !!! امروز دو حساب ما بدلیل ایجاد دو شناسه ! البته همه اینها وقتی صورت گرفت که بنده لینکی به اعتراض در نحوه مدیریتی سرکار خانم بانو بالایار چهار نوشتم که آن را عینا برایتان میگذارم ، بسته شدن ! حال هدف اصلی من و همسرم از بازگو نمودن این موضوع صرفا این میباشد که دوستانی که با شناسه های ما آشنایی دارند ، بدانند که ما هیچگاه به خود اجازه تقلب و باز نمودن شناسه های متعدد را ندادیم که اگر دوستان در خیر مقدم این سایت توجه کنند ، حتما دیده اند که بنده قید نموده ام که «این سایت نتیجه همکاری دو دوست نازنین میباشد» پس خود گواه بر فعالیت گروهی بوده است ، و نکته باز هم قابل اثبات اینکه ما با همین شناسه ها حدود نه ماه است که در دنباله نیز عضویم و نکته ای درد آور از بسته شدن حسابها؛ سو ءاستفاده از آنچه که در اختیار بانو بالایار است که هنگام خشم حاضر به خراب کردن افراد با روشهای ناجوانمردانه میباشد !! لذا تاکید میکنم بالاترین دقیقا از سوی حدود هفت ماه پیش در جریان فعالیت من وهمسرم با دو شناسه بوده !! و حال چگونه شده که اگر اعتراضی کردی ، از اینگونه ابزار برای خراب کردنت استفاده میکنند !! امری است که لآقل من کاملن با آن آشنایم ، چرا قدرت بدون نظارت !!!شاید دست هر کس باشد ، اینگونه شود ، که در کشور عزیزمان مدت طولانی است که اتفاق افتاده و اینجا در بالاترین قرار بر این نبود !!که هر گاه چیزی به ذاعقه ما خوش نیامد ! آن را از صحنه روزگار حذف کنیم ، که اینگونه شد ! در زیر لینکی که باعث کشف !! دو شناسه کاربری شد را میآورم، ممنون از طرف خودم رمزیک و همسرم گیتی که ما را در جمع خود پذیرفتید و شخصا از مهدی یحیی زاده متشکرم و سپاسگزار بوده ام و هستم ( چون علم دارم نیت او در بالاترین خیر است ) ولی متاسفانه همکار ایشان با رویه ای که پیش گرفته ! امیدوارم و امیدوارم که این تنها روزنه امید برای مردم ایران را با تصمیم گیریهای غیر مسئولانه و سوء استفاده از شناسه هایی که میبایست ارج و قرب در میان کاربران داشته باشد را مسدود نکنند که تا باشد حساب ما پیش ایشان (بالایار )خراب باشد تا دوستان کاربر و وجدان خویش؛ بادرود و بدرود

" و لینک مورد نظر"

از"خر و ان" بخاطر توهین به آنان،شرمنده باشید که اوّلی باری را از دوش و دوّمی باری را از بدن بر میدارند، خ ر و ان چی؟
واقعن متاسفم که گروهی اندک و بقول خودشان قدیمی ! در فضای خارج از بالاترین مطلبی را به نظر خودشان !گذاشته اند و با یک نظر از سوی بالایار محترم آن را تبدیل به قانون کردند ! وجالبتر از همه یکی از اعضاء آن را بعنوان تصمیم جدید بالاترین اعلام و نه خود بالاترین! لذا بر خواسته ای که حتی مورد تایید آقای مهدی یحیی نژاد نیز بوده وآن تشکیل هیئت منصفه بخصوص درتصمیم گیری در مسائل مهم تاکید ورزیده و پیشنهاد دیگرم به مدیریت محترم بالاترین تعیین جایگاه بالایار محترم و احترامی که اصولن این شناسه میبایست داشته باشد برای کاربران ، نه اینکه با منفی و مثبت دادن با این شناسه باعث این سوء تفاهم ! که خدایی ناکرده گرایش فکری و خطی را بخواهد برای دیگر کاربران چون من بوجود آورد ، لذا همانگونه که آقا مهدی خود شناسه مهدی را برای بیان نظرات خود و شناسه بالاترین را برای بیان نظرات بالاترین استفاده میکنند " که بسیار هوشمندانه است" لذا لطف نموده برای بانو بالایار چهار یک شناسه کاربری اختصاص دهید ، ممنون