Donnerstag, 10. Juni 2010

بیانیه ء آقایان رمزگشایی شد ، حتما بیایید که آنها هم میآیند

امروز سر کار بودم که تلفن زنگ خورد و در ناباوری تمام شنیدم "فهمیدی چی شده ؟ موسوی و کروبی گفتند راهپیمایی نکنید !" گفتم ، کار کودتاچی هاست باور نکن ، گفت : نه سایت کلمه هم تایید کرده ! گفتم:کروبی خودش گفت ، چه با مجوز و چه بدون مجوز ، راهپیمایی میکنیم !! جریان چیه ؟
گفتم دقیق بخون برام ، و خلاصه تا الان چندین بار تمام اتفاقات رو که تو اینروزها اتفاق افتاده را کنار هم گذاشتم ، حمله به متکی با تخم مرغ و تحریمها و موضع روسیه و از همه مهم تر الله و اکبرهای شبانه و جنب و جوش روزانه مردم در شهر و مترو و خلاصه دوستان عزیز و هموطنان با غیرت ۲۲ خرداد روز ماست ، روز بازپس گیری خون شهدای ماست ، "و ۲۲ خرداد روز نداها و سهراب هاست" و ۲۲ خرداد روز ماست ، شک نکن بیا که نگاه نداها و سهرابها به ماست و حال سوالی به میان میآید که بعد از رد درخواست راهپیمایی از سوی دولت کودتا که بر همه رد آن مشخص بود ! چه عکس العملی را از سوی آقایان موسوی و کروبی انتظار داشتیم ؟

و مهم تر از ۲۲ خرداد در این اعلامیه چیست؟

جواب سخت نیست ، بقای جنبش ، مردم با جنبش سبز شده اند و با جنبش به امیدی برای نفس کشیدن در این فضای مسموم روزها را سپری و بامید آزادی وطن چشم به افق دارند ، شاید هر اعلامیه ای غیر از این به نابودی تمام آنچه که در این یکسال کردیم ، ختم میشد ، واین حرکت ، حرکتی کاملا هوشمندانه بود

و حال اگر اعلامیه میدادند که مردم بیایید ، دست کودتاگران برای بازداشت آنها و سرکوب همه جانبه دیگر بازماندگان اصلاحات باز بود ، و اگر احتمالا حضور مردم بخاطر ترس از زندان و شکنجه کمی کمرنگ میشد چه ؟ ولی حال آنان به اعتقاد من بهترین گزینه را برای ادامه راه جنبش برگزیده اند ، چرا که آنان میدانند که مردم میآیند ولی امید به ادامه راه جنبش با این اعلامیه دو چندان شد آری امید