Sonntag, 27. Februar 2011

جمهوری اسلامی باید برود نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد


مگه چیه ؟ مگر نه اینکه آخوندها آخر همه مادر خرابان عالمند ؟ ۱۰ و ۱۷ و ۲۳ اسفند ماه و هر روزو هر روز بیا که ما از عربها اصلا کم نداریم

Donnerstag, 17. Februar 2011

Dienstag, 15. Februar 2011

اگر ما هم مثل نمایندگان مجلس کنار چمدانهایمان و با لباس و کفش میخوابیدیم ! از باعثش ناراحت میشدیم

تازه یک یکسالی بود که بعد از وقایع سال ۸۸ کشور آروم شده بود و بیشتر نمایندگان طرفدار آقا و کودتا بدون لباس میخوابیدند بعضی حتی در آنزمان با کفش به رختخواب میرفتند ! میدانید دیگه ترس چیز خوبی نیست ؛ بخصوص اگر از خشم یک ملت باشد . ولی باید به این مروجان ناگاهی گفت ؛ یکبار جستی ملخک ، دو بار جستی ملخک ! آخر تو چنگی ملخک

Montag, 14. Februar 2011

بهترین و پر معناترین شعار ۲۵ بهمن ؛ سيصد تومان يه بربري لعنت به بيت رهبري

تصاویر ویدئویی رسیده از تهران نشان می دهد که معترضان با تاریکی هوا سطل های زباله را آتش زده

حضور میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در میان تظاهرکنندگان /جمعيت زيادي در ميدان انقلاب و خيابان انقلاب تجمع كرده اند

گزارشهای لحظه به لحظه: به گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی؛ در حالیکه از لحظه حضور مردم در خیابانها و حرکت آرام آنها در مسیر اعلام شده تا کنون خبری مبنی بر در گیری مامورین با آنها نبوده لحظاتی پیش طبق گزارش شاهدان عینی با دخالت مامورین لباس شخصی جو بسیار متشنج و ملتهب گشته و در حالیکه مرد آرام به حرکت خود ادامه میدهند و تنها شعار الله اکبر سر میدهند با حمله مامورین لباس شخصی با تفنگ های موسوم به پینتبال سعی در ایجاد تنش و تفرقه بین مردم شده اند. این گزارش خبر از در گیری در مسیر چهار راه ولیعصر به سمت میدان انقلاب حکایت میکند

هرانا – نیروهای امنیتی برای متفرغ کردن مردم معترض به سلاح گرم متوسل شده اند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، جو تظاهرات ۲۵ بهمن ماه، بسیار متشنج و ملتهب است و نیروهای لباس شخصی با تفنگ‌های موسوم به “پینتبال” در مسیر چهار راه ولیعصر به سمت میدان انقلاب سعی در ایجاد تنش و تفرقه بین مردم دارند.

وب سایت فارسی العربیه از حضور میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در میان تظاهرکنندگان خبر داده است. این خبر هنوز از سوی منابع داخلی تایید نشده است. یک شاهد عینی به زمانه گفت که در شهر شیراز دست کم چهار هزار نفرر به خیابان آمده‌اند و نیروهای پلیس در چهارراه ملاصدرا در شیراز با تجمع کنندگان درگیر شده‌اند. وی همچنین از بازداشت چند نفر در شیراز خبر داد.

گزارشگران هرانا: در حال حاضر نیز خیابان جمال زاده و خیابان های اطراف میدان انقلاب مملو از جمعیت اند و معترضان شعارهایی نظیر “مرگ بر خامنه ای”، “مرگ بر دیکتاتور” و “الله اکبر” سر داده اند.

به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، در حال حاضر نیروهای امنیتی و نظامی با مردمی که از سمت میدان فردوسی در حال حرکتند هیچ برخوردی نکرده‌اند اما تعداد آن‌ها زیاد است.محوطه دانشگاه تهران به طور کامل هم اکنون در اختیار نیروهای نظامی و امنیتی است که در مقابل سردر دانشگاه تهران ایستاده‌اند.

تازه ترین گزارش خبرنگاران کلمه(ساعت ۱۵:۴۲)، از خیابان انقلاب حاکی است که هر لحظه بر شمار مردم تظاهر کننده افزوده می شود . یکی از خبرنگاران کلمه در خبری که با عجله زیاد مخابره کرده، می نویسد :”تعداد مردم در خیایان انقلاب خیلی خیلی زیاد است و تا چشم کار می کند جمعیت است اما نیروهای امنیتی و انتظامی با یورش های مکرر به مردم هر لحظه در تلاش برای ایجاد شکاف در تجمع گسترده مردم هستند.”

آژانس ايران خبـــــــــــــر:از ساعت 2و نيم ظهر امروز دوشنبه, جمعيت زيادي در ميدان انقلاب و خيابان انقلاب تجمع كرده اند. حضور نيروهاي دولت سركوب نيز در اين محل گسترده است.
به گفته شاهدان, عوامل حكومت به زور مغازه هاي ميدان انقلاب و اطراف آن را بسته اند و از مغازه داران خواهان ترك محل شده اند.در خيابان جمال زاده در ميدان انقلاب, مردم در خيابان و پياده رو حضور دارند, آنها منتظر رسيدن ساير هموطنان شان و شروع راهپيمايي هستند. همچنین ساعت 12 و نيم ظهر امروز دوشنبه, حدود 200 نفر در ميدان صادقيه تجمع كردند و شعار مرگ بر ديكتاتور سردادند.

با رسیدن موعد زمان اعتراض در ۲۵ بهمن ماه، دسته‌های پر تعداد مردم معترض به سمت میدان انقلاب در حرکت‌اند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ده‌ها هزار تن از مردم که اکثرا با توجه به فشردگی بیش از حد در پیاده رو‌ها حضور دارند، از میدان فرودوسی به سمت انقلاب راهپیمایی سکوت را آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود که هیچ گونه دخالتی از سوی نیروهای امنیتی با مردم صورت نگرفته است و نیروی انتظامی تنها به هدایت مردم پرداخته است. عدم نیروی‌های لباس شخصی تا این لحظه و نبود خشونت از نکات قابل توجه است. از سویی نیز گفته می شود که نیروهای امنیتی در دانشگاه تهران مستقر شده اند

گزارش یک ساعت پیش خبرنگار الجزیره از تهران



مردم به آرامی به طرف میدان شهیاد در حرکتند. پلیس حضور سنگین دارد

میرحسین موسوی وزهرا رهنورد به تظاهرکنندگان پیوستند

دبی-العربیه نت

خبرهای رسیده از تهران پایتخت ایران حاکی از آن است که جمعیت تظاهر کننده در پاسخ به دعوت رهبران معترضان برای حمایت از انقلاب های مردمی در تونس و مصر در حال افزایش است ومیرحسین موسوی و زهرا رهنورد به معترضان پیوستند.

منابع مطلع در تماس با العربیه اعلام کردند که هرچند نیروهای پلیس از برخورد با معترضان خودداری می کنند اما نیروهای لباس شخصی در چند نقطه از تهران با مخالفان درگیر شده اند.

این درگیری ها در منطقه کالج ، میدان فردوسی و میدان انقلاب در مرکز تهران شدید گزارش شده است.

در همین حال نیروهای پلیس در اطراف دانشگاه تهران مستقر شده و هلیکوپترهای نیروی انتظامی در آسمان شهر مشاهده شده است.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی ، دو تن از رهبران مخالفان دولت در ایران، در نامه ‌ای به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران خواستار صدور مجوز برای "راهپیمایی مردمی" در روز 25 بهمن با هدف حمایت از حرکت‌های اعتراضی در تونس و مصر شده بودند. اما وزارت کشور ایران به این درخواست پاسخ نداد.

با این وجود معترضان ایرانی بر برگزاری تظاهرات خود اصرار دارند. احزاب وگروهها و تشکل های اصلاح طلب بسیاری با صدور فراخوان های جداگانه از مردم خواستند یکبار دیگر به خیابان بیایند.

به گفته شاهد عینی به العربیه شمار جمعیت حاضر در مسیر راهپیمایی در حال افزایش است.

همچنین خبر می رسد که با فرار رسیدن ساعت مقرر برای تظاهرات که سه بعد از ظهر به وقت ایران است، راهپیمایی در حال شکل گیری است و جمعیت از مسیر میدان ولی عصر به سمت میدان انقلاب در حال حرکت است.

مسیر پیش بینی شده برای راهپیمایی میدان انقلاب تا میدان آزادی است که 25 خرداد سال گذشته شاهد حضور میلیونی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری است.

حضور در این تظاهرات در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر فشارها بر رهبران معترضان و فعالان اصلاح طلب افزایش یافته است. طی دیروز و امروز عبدالله ناصری، رئیس سابق سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوران اصلاحات و علی باقری عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب بازداشت شدند.

آزادگی در لحظات حساس

Freitag, 11. Februar 2011

بن علی پر ، مبارک پر ، سد علی "دوشنبه " پر

تونسی ها تونستن ، مصری ها مصر بودند و تونستن ، و اما ما هستیم و ۲۵ بهمن که اگه بیای ما هم میترکونیم

تونسی ها تونستن ، مصری ها مصرند ، اردن و یمن دولتهاشون کم آوردن ، وهمه و همه از ما یاد گرفتن! ولی بیخیال فقط بیا
من اگر بنشينم تو اگر بنشيني چه كسي برخيزد ؟ من اگرما نشوم تنهايم تواگرما نشوي خويشتني ازكجا كه من وتو شوريكپارچگي را در شهربرپا نكنيم ازكجا كه من وتو مشت رسوايان را وانكنيم .من اگر برخيزم تو اگربرخيزي همه برميخيزند من اگر بنشينم تو اگر بنشيني چه كسي برخيزد ؟ چه كسي پنجه درپنجه هردشمن درآويزد ؟

Montag, 7. Februar 2011

یعنی میشه تیتر بزنیم ؛ خامنه ای رفت ؟"مترو و اتوبوس بهترین مکان اطلاعرسانی ، همراه شو عزیز"


خدایا به مردم ما شجاعت ؛ به ارتش ما معرفت و به دشمنان ما خواری عطا بفرما ؛ که اینروزها به آن نیاز مبرم داریم ، و اما یک خاطره ؛ پارسال در یکی از روزهاییکه ما در اینترنت مشغول بر پا کردن یک جمع اعتراضی داشتیم و حتی آنرا انجام هم دادیم ؛ولی در همانروز با شخصی تلفنی صحبت کردم و از او پرسیدم از فلان جا چه خبر ؟ در نهایت ناباوری گفت : کی ؟ برای چی ؟ دوستان حال که کشورهای عربی اینگونه بساط دیکتاتوران را برمی چینند ، ما چرا نه

پیشنهاد به راه اندازی یک قسمت بنام موضاعات داغ هفته

اگر دقت کنید همین الآن سه موضوع داغ روز متعلق به ۲۵ بهمن و حواشی آن است که بنا به حساسیت موضوع و آمدن موضوعات دیگر این موضوعات حذف و حتمن بنا به حساسیت آن دو باره این موضوع یا با تغییری دوباره زده خواهد شد " از روی تجربه " لذا این میتوانست با تغییری کوچک یعنی واگذاری حداقل دو تا از هشت فایل موضوعات داغ روز به مثلن موضوعات داغ هفته "یا ماه یا پیش رو یا هر نامی " دیگر هم این مشکل حل میشود و هم چیزی جدید است از سایت های دیگر و هم جلوگیری از تکرار در موضاعات داغ روز هم میشود و هم فکر میکنم برای بازدیدکنندگان هم بهتر و سریعتر برای یک جمع بندی اتفاقات روزانه و مراسم یا اتفاقات پیش رو دارد